poniedziałek, 13 stycznia 2014

POST SCRIPTUM OŚWIADCZENIE



Aby nie być gołosłownym do mojego oświadczenia pozwolę sobie zamieścić link do publikacji w której nie zgodnie z prawdą pan Dariusz powołuje się na świadka – mojego dziadka.
Gwoli wyjaśnienia – mój dziadek nigdy nie pracował na wyrobiskach za 1wszym zakładem za tak zwanym ogrodnikiem, fakt inny u ogrodnika pracowała moja babcia i Ona co nie co widziała, a dziadek był szewcem. Pomijając fakt, że nie wiem skąd pochodzą te relacje jak mój dziadek zmarł w 1968 roku a wtedy pan Darek była albo oseskiem lub w ogóle jeszcze nie był na tym świecie.
Pod filmem znajduje się mój komentarz również – na którego brak było odpowiedzi.
Druga sprawa, która mnie trochę zbulwersowała to publikacja na stronach filmu „Rogowiec” w której to pan Darek znów w dużej mierze mija się z prawdą i nie chodzi mi tu o czarownice, to że ktoś się powiesił i nawiedza te strony, ale o prawdę o powstaniu krzyża – na pewno nie upamiętnia nikogo kto zginął na Rogowcu, a tym bardziej nie przeciwstawiał się Jego postawieniu proboszcz – który był honorowym Jego fundatorem.
Krzyż postawiła młodzież zgromadzona na spotkaniu młodzieży katolickiej w parafii Chrystusa Króla pod przewodnictwem ówczesnego wikarego a teraz proboszcza tej parafii Księdza Sławka… resztę zostawiam bez komentarza. Brak kompetencji i przekazywanie historii wyssanych z palca, ale wierzcie w co chcecie.   W komentarzach do tego filmu także wyraziłem swoje jasne zdanie.

3 komentarze:

  1. Ciekawy blog, gratuluję i powodzenia w terenie drogi kolego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wielu chęci i tego, że nie lubię usuwać komentarzy, ale w tym przypadku muszę dbać o czystość i nie pozwolę na wulgaryzmy i nie zbyt wyrafinowane wymyślanie sobie, dlatego zmuszony jestem do usunięcia komentarzy...

    OdpowiedzUsuń