niedziela, 18 sierpnia 2013

Wsparcie...

       I zaś zostałem "utrafiony" aparatem, pokazałem Wam moi czytelnicy "domek Baba - Jagi"  a tu już na FB mój drogi kolega z miasta Kraka "Maruda" zastrzelił mnie, jedynie co mogę to pozazdrościć Mu archiwum zdjęć i szczerze mówiąc zapomniałem , że takimi ścieżkami oprowadzałem Go. Szczęście w tym , że On pamiętał i uwiecznił na fotografii.
      Na zdjęciu uwieczniona jest przepompownia w 2005 roku, jeszcze zamknięta a w środku znajdowały się pełnosprawne urządzenia - no i jeszcze "sprawny" ja...
Przepompownia za zakładem 2005 rok, zdjęcie Mariusza Bembenka
   a tak na marginesie Mariusz czekam na następne riposty - bo naprawdę nie pamiętam co Tobie pokazałem...

1 komentarz:

  1. Drzwi już nie ma, okiennicy też nie ma, rury stalowe powycinane, a będzie jeszcze gorzej,....

    OdpowiedzUsuń